Google Analytics a Webmaster tools

Získajte dôležité informácie o návštevnosti, konverziách, úspešnosti kampaní, o technickom stave Vašich web stránok a využite ich vo svoj prospech.
Zaujali sme Vás?
Zobraziť kontaktné údaje

Informácie sú v súčastnosti veľmi cenným majetkom. Pre podnikateľov a firmy mať správne informácie znamená zvyšovať zisk a teda byť úspešný. V súčastnosti najlepší zdroj informácii o Vašom webe poskytne Google Analytics, ktorý spoločnosť Google, Inc poskytuje zdarma.

Google analytics je štatistický monitorovací nástroj. Implementácia základných meraní Vašej stránky je pomerne jednoduchá. K základným údajom, ktoré dokážete zmerať, sú napríklad:

  • návštevnosť web stránky
  • zdroje návštev
  • typy zariadení, ktoré boli použité (pc, mobil, tablet, ...)
  • ktorý obsah bol najčastejšie navštevovaný
  • aké kľúčové slová použili pri hľadaní vašej stránky
  • ...

Ďalšie funkcie, ktoré Google analytics dokáže zmerať po rôznych úpravách a nastaveniach, sú napríklad:

  • demografické údaje
  • aktivita na sociálnych sieťach
  • úspešnosť online aj offline kampaní
  • meranie cieľov na webe, konverzie
  • e-commerce
  • ...

Užitočným nástrojom na získavanie informácií, ktoré sú potrebné k vytvoreniu kvalitnej web stránky, je aj Google Webmaster Tools. Poskytuje prehľad o technickom stave stránky, ako sú stránky indexované a iné.

Použitím služby Google Webmaster Tools získate napr.:

  • možnosť meniť spôsob indexácie stránky
  • možnosť identifikovať slabé miesta a chyby pri indexácii
  • ktoré kľúčové slová Vám priniesli zákazníkov a na ktorých pozíciách sa pre kľúčové slová stránka nachádza
  • zoznámime Vás s možnosťami využitia Google Webmaster Tools a odporučíme sledovanie konkrétnych údajov, ktoré sú pre Vás kľúčové
  • prepojenie s Google Analytics a doplnenie ďalších informácií

Službu využili