E-mail marketing (Direct Mail marketing)

E-mail marketing je dlhodobo jedna z najúčinnejších foriem marketingu. Pomáha udržiavať kontakt s Vašimi zákazníkmi a informuje ich o akciách a novinkách na Vašej web stránke, o ktoré by mohol mať záujem. Správnym nastavením je možné zmerať úspešnosť takejto kampane.
Zaujali sme Vás?
Zobraziť kontaktné údaje

Kvalitný e-mail marketing pozostáva z niekoľkých dôležitých častí:

  1. Publikum - rozumieme databázu používateľov, ktorí u Vás v minulosti nakúpili, alebo sa registrovali na Vašej web stránke
  2. Zaujímavý obsah - na základe informácií o používateľoch, o aké služby, tovar, alebo informácie majú záujem, pripravíte obsah newslettra.
  3. Dizajn - navrhneme prehľadný a zaujímavý dizajn, v ktorom vyniknú tie najdôležitejšie informácie obsahu.
  4. Príprava na odoslanie - navrhnutý dizajn je nasadený do redakčného systému Airis, tak aby vytvorený návrh bolo možné požiť viackrát.
  5. Meranie úspešnosti - okrem prehľadu, koľko používateľov e-mail otvorilo, alebo kliklo na niektorý odkaz je takýto newsletter prepojený aj s Google Analytics, pomocou ktorého objektívne zmeriame úspešnosť kampane.

Ak si chcete prečítať niečo viac o e-mail marketingu a jeho možnostiach využitia prečítajte si náš blog.

Službu využili


Tieto stránky využívajú Cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako používame cookies na týchto webových stránkach.