Facebook marketing

Využite možnosti, ktoré Vám ponúka najväčšia sociálna sieť na svete. Pomôžeme Vám vytvoriť reklamu, nastaviť cieľovú skupinu a vyhodnotiť jej úspešnosť.
Zaujali sme Vás?
Zobraziť kontaktné údaje

Výhodou tejto formy reklamy je veľké množstvo používateľov, ktorý prídu do styku s reklamou. Zobrazovanie konkrétnej cieľovej skupine, viete nastaviť na základe demografických, geografických údajov a záujmov jednotlivcov. Facebook marketing je vhodný najmä pre koncových zákazníkov. Spustenie reklamy sa dá zrealizovať v priebehu niekoľkých minút a Facebook poskytuje štatistiku na zmeranie úspešnosti.

Facebook marketing môžeme rozdeliť na platenú a neplatenú formu:

Pod neplatenou formou máme na mysli aktívnu tvorbu obsahu, ktorou oslovíte svoju cieľovú skupinu. Stačí vytvoriť vlastnú facebook stránku a tvoriť spomínaný zaujímavý obsah. O zvyšok sa postarajú Vaši fanúškovia. Všeobecne platí to čo pri všetkých iných formách marketingu, čím viac ľudí sa dozvie o Vás, o Vašich výrobkoch, alebo službách, o to je väčšia šanca konverzie.

Platenú formu odporúčame, keď je potrebné vo veľmi krátkom čase čo najviac zvýšiť predaj, či návštevnosť. Pri vytváraní kampane sa máte na výber dve možnosti:

  1. PPC - príncíp je rovnaký ako u Google Adwords, či Etarget, platíte iba za kliknutia na reklamu.
  2. CPM - platíte za každých 1000 zobrazení Vašej reklamy. Nevýhodou je, že nemusí mať požadovaný efekt, keď si ju napríklad používateľ nevšimne.

Propagovať je možné externé web stránky a facebook stránky.


Tieto stránky využívajú Cookies. Prečítajte si informácie o tom, ako používame cookies na týchto webových stránkach.